Usein kysytyt kysymykset
(UKK)

Alta löydät usein kysyttyihin kysymyksiin vastaukset ja lisä­tietoa kaupan käytöstä.

Miten avaan tilin/ rekisteröidyn käyttäjäksi?

Uuden tilin avaaminen ja rekisteröityminen käyttäjäksi onnistuu nopeasti. 1. Klikkaa yläreunasta “Kirjaudu / rekisteröidy” 2. Syötä oikeanpuoleiselle rekisteröitymispalstalle sähköpostiosoitteesi 3. Avaa sähköpostisi, vahvista sinne lähetetystä linkistä osoitteesi. Tämän jälkeen saat salasanasi sähköpostiin. 4. Hinnat tulevat näkyviin, kun asiakaspalvelumme on vahvistanut tilin avauksen.

Jatkossa kirjautuminen onnistuu kirjautumalla ilmoittamallasi sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Näenkö aiemmat tilaukseni/ tilaushistorian?

Kirjautumisen jälkeen pääset näkemään aiemmat tilauksesi ja muut käyttäjätilin tiedot.

Samasta kohdasta kuin kirjauduit pääset siirtymään käyttäjätilisi hallintapaneeliin. Sieltä näet (1.) aiemmat tilaukset, (2.) voit uusia tilauksesi, jolloin aiempi tilaus siirtyy ostoskoriisi pohjaksi ja sieltä voi lisätä ja poistaa tuotteita normaalisti, (3.) voit tulostaa aiemmat laskut, (4.) hallita yhteys- ja osoitetietojasi.

Miten lisään tuotteen ostoskoriin?

Lisää ensin haluamasi määrä +-merkistä ja klikkaa sen jälkeen “Ostoskoriin”-painiketta.

Tuotteita voit lisätä ostoskoriin joko suoraan tuotelistalta tai kun olet avannut tuotteen tiedot nähtäväksesi.

Pikatilaus - miten saan lisättyä nopeasti tuotteet ostoskoriin?

Kirjautuneille asiakkaille on tarjolla pikatilauslomake.

Yhdellä lomakkeelle voit hakea nopeasti tuotteet kirjoittamalla osan tuotteen nimestä ja sen jälkeen lisäämällä halutun määrän. Lopuksi klikataan lisää Ostoskoriin-painiketta, joka lisää tuotteet kerralla ostoskoriin. Ostoskorissa tuotteet ovat normaalisti muokattavissa.

Lomake löytyy kaupan oikean reunan tuotealuevalikon alta nimellä “Pikatilauslomake”.

Paljonko ovat lähetyksen toimituskulut

Toimituskustannukset ovat varastoitavien tuotteiden osalta 15 euroa per lähetys (alv 0 %). Lähtö­kohtaisesti pyrimme yhdistämään toimitukset yhdeksi, jolloin lähetys­kuluja ei tule kuin kerran. Mikäli haluat jonkin tuotteen nopeammin, veloitetaan lähetys­kulut lähetyksistä erikseen.

Tilaustuotteiden osalta ilmoitamme toimitus­kulut tapaus­kohtaisesti.

Kuinka kauan kestää saada tuotetta, jota ei ole varastossanne?

Tilaustuotteissa toimittajiemme toimitus­ajat vaihtelevat. Lähtö­kohtaisesti edullisempien tuotteiden toimitus­ajat ovat lyhyempiä ja kallimmissa tuotteissa menee hiukan pidempään. Tyypillisesti 1-3 viikossa useimmat tuotteet ovat saatavissa.

Tarkoista aikatauluista ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Haluaisin teille myyntiin tuotteen, jota ei löydy hinnastostanne.

Ota meihin yhteyttä, voit lähettää ehdotukset uusista tuotteista esimerkiksi sähkö­postilla osoitteeseen info@flinno.fi

Maksuehdot

Laskuilla on 14 päivän maksuaika toimituksen lähetyksestä.

Voinko ostaa tuotteen leasingmaksulla?

Pitkäkestoiset ja arvokkaat tuotteet ovat saatavissa leasing-maksulla. Kysy niistä erikseen tarjous. Saat kirjallisen tarjouksen sähkö­postiisi. Leasing vaihtoehtoja on eri tilanteisiin hieman erilaisia, joten keskustelemme mielellämme ensin tarpeestanne ennen kuin laadimme tarjouksen.

Ostamani tuote on rikki tai tuotepaketti on puutteellinen, mitä teen?

Ota asiakaspalveluumme ensin yhteyttä ja sovi palautuksesta. Tulosta mukaan täytetty tuote­palautus­lomake sekä tarvittaessa lähetys­luettelon kopio.

Palautukset käsitellään yleisten toimitus­ehtojen mukaisesti.

Huoltoon lähetys postista

Pakkaa huolellisesti huoltoon lähetettävä tuote. Sen voi viedä Postin palvelupisteeseen ja ilmoittaa, että paketti on lähdössä Flinno Oy:lle. Lisäksi tarvitset sopimusnumeron, että Posti voi tulostaa lähetysasiakirjan.

Pyydä lähetystunnus asiakaspalvelustamme huolto@flinno.fi tai 020-759 0770.

Onko vielä kysymyksiä jäljellä?

Täytä yhteydenotto­lomakkeeseen kysymyksesi ja yhteys­tietosi, niin olemme teihin yhteydessä.

Ota yhteyttä